Nőgyógyász Debrecen Dr. Zatik János egyetemi adjunktus Szent Anna magánrendelő

 
  Dr. Zatik János szülész-nőgyógyász Debrecen Szent Anna nőgyógyászati magánrendelő Debrecen    
   
 
 
 
 







Registration
Making an appointment
Fees
Findings - PAP test result
Frequently Asked Questions



Kövessen minket a Facebook-on is


Orvosi másodvélemény online


Nőgyógyászat Debrecen
Dr. Zatik János
egyetemi adjunktus

Tevékenység

A magán nőgyógyászati praxis tevékenységi köre a nőgyógyászat, terhesgondozás valamennyi területére kiterjed. Az Ultrahang vizsgálat felár nélkül az alapszolgáltatásaink közé tartozik.

Rendelő
Felszereltség tekintetében a rendelő a legmagasabb igényeket is kielégíti. Hangulatos, diszkrét környezet jellemzi.

Cím

Szent Anna Nőgyógyászati, Szülészeti és Ultrahang Magánrendelő
Debrecen
Szent Anna utca 48. sz.

Rendelési idő

Kedd, csütörtök, péntek
8:00-12:00 és 15:30-20:00
óra között,
valamint havi egy alkalommal szombaton
8:00 és 13:00 óra között
előzetes bejelentkezés alapján

Bejelentkezés

A bejelentkezés, időpont- foglalás az Interneten keresztül, a Bejelentkezés menüpontban történik.

Magán Egészségpénztár

A magánrendelés vizsgálati díját a szerződött
magán egészségpénztárak visszatérítik tagjaiknak.
A Szent Anna magánrendelő a legtöbb egészségpénztárral szerződésben áll.

Megközelíthetőség

A magánrendelő elérhetősége belvárosi elhelyezkedésének köszönhetően rendkívül jó. Gyalogosan, gépkocsival illetve tömegközlekedési eszközókkel egyaránt könnyen megközelíthető. Az elérhetőséget részletes útvonaltervek illetve egyedi térképek segítik.
Emellett oldalunkon egy interaktív - a Föld bármely pontjára kiterjeszthető Debrecen térkép is rendelkezésére áll.

Gyakori kérdések

In English

GY. I. K. - Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Miért van szükség a regisztrációra?

Miből áll, hogyan történik a regisztráció?

Nem kaptam meg az aktiváláshoz szükséges e-mailt.

Tévesen adtam meg valamelyik adatomat a regisztráció során.

A regisztráció óta változás történt az adataimban.

Két e-mail fiókom is van. Beregisztrálhatok mind két e-mail címmel?

Hogy tudom utólag ellenőrizni a regisztráció során megadott adataimat?

A regisztrációs adatok végleges törlése az adatbázisunkból

 

Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Milyen módon lehet bejelentkezni a vizsgálatra?

Hány nappal korábban ajánlott bejelentkezni?

A nap mely szakában kérhetek időpontot telefonon?

Receptíráshoz is be kell jelentkezni?

Egy váratlan, halaszthatatlan dolog jött közbe, ami miatt nem tudok elmenni a rendelésre. Mit tegyek?

Rákszűrés eredménnyel kapcsolatos kérdések

Mennyi idő alatt készül el a rákszűrés eredmény?

Hogy tudhatom meg a rákszűrés eredményét?

A rákszűrési leleten a kézzel írott szöveg nem jól olvasható.

Bizonyos részeket nem értek a rákszűrési leleten.

 

Válaszok a Gyakran Ismételt Kérdésekre

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Miért van szükség a regisztrációra?

A regisztráció a páciensek pontos beazonosítását könnyíti meg, segítségével sokkal biztonságosabbá válik a leletküldés.

 

Miből áll, hogyan történik a regisztráció?

A regisztráció nagyon egyszerű művelet. Első lépésként a Regisztráció oldalon meg kell adnia néhány személyes adatot (név, születési dátum, telefonszám, e-mail cím), majd azokat a Küldés gombra kattintva el kell küldeni a rendszerünknek. Ezt követően rövid időn belül fog kapni az Ön által megadott címre egy e-mailt. Ebben a levélben látni fog egy "Kattintson ide az aktiváláshoz" szövegű linket. Erre rá kell kattintania egyszer, és ezzel megtörténik az aktiválás, vagyis a regisztráció véglegesítése.

 

Nem kaptam meg az aktiváláshoz szükséges e-mailt.

Ennek valószínűleg az lehet az oka, hogy az e-mail címét nem pontosan adta meg a regisztráció során. Amennyiben rövid időn belül (max. 24 óra) nem kapja meg az aktiváláshoz szükséges e-mailt, ismételje meg a regisztrációt, de különösen figyeljen arra, hogy az e-mail címe pontos legyen.
Amennyiben a rendszer nem engedné újra regisztrálni, akkor azt jelezze e-mailben. Egyúttal kérjen meg valakit, hogy küldjön Önnek egy teszt e-mailt annak eldöntésére, hogy közben nem az Ön e-mail fiókjával történt-e valami probléma.
És végül, de nem utolsósorban, ne felejtse el az E-mail fiókjának SPAM könyvtárát is megnézni, mert a SPAM szűrők gyakran tévesztenek, és véletlenül a várt, fontos levelet is a SPAM fiókban helyezik.

Tévesen adtam meg valamelyik adatomat a regisztráció során.

Ilyen esetben nyugodtan aktiváljon, és ezt követően majd el tudja végezni az adatok módosítását.

A regisztráció óta változás történt az adataimban.

Nagyon fontos, hogy a regisztrációs adatbázis naprakészen a pontos adatokat tartalmazza. Ezért nyomatékosan kérem, ha valamelyik adatban változás történt, azt mielőbb javítsák. Az adatok módosítását a regisztráció menüben, a Regisztrációs adataim gombra kattintva kezdeményezhetik

Két e-mail fiókom is van. Beregisztrálhatok mind két e-mail címmel?

Nem, egy páciens csak egy e-mail címmel szerepelhet az adatbázisban.

Hogy tudom utólag ellenőrizni a regisztráció során megadott adatokat?

Ezeket az adatokat megtalálja a regisztráció után általunk megküldött e-mailben. Amennyiben már kitörölte azt, akkor ide kattintva újra elküldjük Önnek az adatokat. Egyébként a Regisztáció menüben is van rá lehetőség, ahol a "Regisztrációs adataim" gombra kell kattintani.

A regisztrációs adatok végleges törlése az adatbázisunkból

Amennyiben véglegesen töröltetni szeretné magát nyílvántartásunkból, kérem, jelezze azt felénk e-mailben, vagy telefonon.

 

Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Milyen módon lehet bejelentkezni a vizsgálatra?

Regisztrált pácienseink számára elsősorban az Interneten keresztül történő bejelentkezést ajánljuk, ami minden bizonnyal a legkényelmesebb módja a bejelentkezésnek. Ehhez kattintson a baloldali menü Bejelentkezés gomjára, adja meg a szükséges adatokat, és válassza ki a legmegfelelőbb időpontot.

Aki nem rendelkezik e-mail címmel, s így nem tud regisztrálni, vagy sürgősen be szeretne jelentkezni, de nincs kéznél számítógép, akkor SMS-ben is be tud jelentkezni. Ennek menete a következő:

1. Ön küld nekem egy SMS-t a következő szöveggel: időpont kérés (nem fontos az ékezet)
2. rövid időn belül (ahogy pillanatnyi elfoglaltságom engedi) kap tőlem egy SMS-t, melyben a szabad időpontokat láthatja kb. két hétre előre
3. kiválasztja az Önnek megfelelő időpontot (nem árt kettőt is választani, mert idő közben más is lefoglalhatja), és visszaküldi nekem egy SMS-ben, ami az időpontokon kívül az Ön nevét is tartalmazza
4. lefoglaljuk Önnek rendszerünkben a kiválasztott időpontok egyikét (amelyik még éppen szabad), és erről kap egy visszaigazolást SMS-ben

Ha a fentiek közül egyik módszer sem használható, végső esetben telefonon keresztül is tud bejelentkezni. Speciális esetekben - amikor az online módszer nem ad lehetőséget egyedi igények kielégítésére (pl. egyszerre több, mint ketten szeretnének egymás után bejelentkezni, vagy sürgős esetben közelebbi időpontra van szükség), akkor e-mailben, vagy telefonon keresztül is megoldható a bejelentkezés.

 

Hány nappal korábban ajánlott bejelentkezni?

Amennyiben nem akut - hírtelen fellépő - betegségről van szó, úgy a vizsgálat előtt 7-14 nappal célszerű bejelentkezni.

 

A hét illetve a nap mely szakában kérhetek időpontot telefonon?

Amennyiben lehetőség van rá, úgy kérem, hogy a bejelentkezést hétköznap 8 és 16 óra között intézzék el. Természetesen indokolt esetben ettől eltérhetnek.

 

Receptíráshoz is be kell jelentkezni?

Nem, a receptírást soron kívül is elvégezzük azon pácienseink számára, akik már korábban jártak nálunk vizsgálaton.

 

Egy váratlan, halaszthatatlan dolog jött közbe, ami miatt nem tudok elmenni a rendelésre. Mit tegyek?

Kérem, hogy amint teheti, mondja le az időpontot. Regisztrált páciensek esetében ennek a legegyszerűbb módja az, ha a bejelentkezést visszaigozoló e-mailben található, "Bejelentkezés lemondása" linkre kattint, vagy honlapunkon a Bejelentkezés menüben az "Ellenőrzés - Lemondás" gombot használja. Ezen felül a lemondás megoldható e-mailben, SMS vagy telefon útján is.

Rákszűrés eredménnyel kapcsolatos kérdések

Mennyi idő alatt készül el a rákszűrés eredmény?

A pácienseink rákszűrés eredménye nagyon rövid idő alatt, néhány napon belül elkészül. Ez nem csak hazai, de nemzetközi viszonylatban is kiemelkedően gyors eredménynek számít.

 

Hogy tudhatom meg a rákszűrés eredményét?

A már regisztrált pácienseink a lelet elkészülte után 1-2 napon belül megkapják az eredményt e-mailben. Azok a páciensek, akik azt követően regisztrálnak be, hogy az eredmény már elkészült, és bekerült rendszerünkbe, azok az aktiválást követően azonnal megkapják a rákszűrés eredményüket.

Azok a páciensek, akiknek nincs e-mail címük, s így nem tudnak beregisztrálni, viszont - akár önállóan, akár valamelyik családtagjuk, ismerősük révén - mégis hozzáférnek az Internethez, ők közvetlenül a honlapunkon - a "Pácienseink részére" menüpontban tekinthetik meg az eredményt. Az ehhez szükséges kódot - a vizsgálat során erre a célra megadott telefonszámra - SMS-ben tudjuk elküldeni.

A másik lehetőség azok számára, akik nem tudnak regisztrálni, hogy egy beregisztrált családtag vagy ismerős e-mail címére elküldjük a leletét. Az ilyen irányú kérést a vizsgálat során kell jelezni.

Természetesen arra is van lehetőség, hogy a rákszűrés eredményt személyesen, rendelőnkben kaphassák kézhez azok a pácienseink, akik ezt a megoldást választják.

 

A rákszűrési leleten a kézzel írott szöveg nem jól olvasható.

A kézzel írt megjegyzés csak az orvos számára hordoz - többnyire nem jelentős, másodlagos - információt. Amennyiben a lelet kiértékelésében mégis jelentőséggel bírna, azt a diagnózis felállítása, illetve a teendők, javaslatok meghatározása során mindenképpen figyelembe vesszük, tehát önmagában nincs szükség értelmezésükre.

 

Bizonyos részeket nem teljesen értek a rákszűrési leleten.

A rákszűrési lelet számtalan olyan orvosi szakkifejezést tartalmaz, melynek helyes értelmezése mélyreható szakmai ismereteket feltételez. Éppen ezért nem kell csodálkozni, ha nem sikerül mindent megfejteni rajta. Ez a lelet első sorban a nőgyógyász számára készül, tehát a páciens számár elegendő annak ismerete, hogy a lelet Negatív vagy Kóros, illetve, hogy ezzel kapcsolatban mi a teendő, javaslat. Ezért tehát Önnek a részletek ismeretére nincs szüksége, azok értelmezése a nőgyógyász feladata. Ha viszont a javaslattal, a szükséges teendőkkel kapcsolatosan nem ért valamit, akkor azt írja meg e-mailben, és rövid időn belül válaszolni fogok rá.

 

Ha kérdésére a fentiek elolvasása után sem kapna választ, úgy az Elérhetőség menüpont alatt található e-mail címre írja meg kérdését, amire igyekszem minél előbb válaszolni.

 

F.A.Q. - Frequently Asked Questions

About registration

Why the registration needed?

How can I register?

I haven't got the activation e-mail yet.

I did a mistake during the registration.

My data have changed since the registration.

I have two e-mail addresses. Is it possible to register both of them?

How can I check the details of my registration data?

Removing registration data permanently

 

Making an appointment

How can I make an appointment?

How many days before should I ask for an appointment?

In what time of day should I ask for an appointment?

Do I have to make an appointment when I need to renew my prescription?

I can't go to the surgery at the agreed time. What should I do?

About the result of the cervical cancer screening

How long does it take to get my PAP test result?

How will I get the result of the cervical cancer screening?

I can't read the text on my finding written by hand.

I don't understand something on my finding.

 

Answers for Frequently Asked Questions

About registration

Why the registration needed?

First, it is for security reasons but you can enjoy many adventiges of it. Registration helps me to send your finding fast and in security way

 

How can I register?

It is a simple task. You have to fill in a form and send it by clicking on the Submit button. Than you will get a confirmation e-mal with a link named "Kattintson ide az aktiváláshoz". Clicking on it you can activate the registration process.

 

I haven't got the activation e-mail yet.

Probebly the e-mail address you gave me during the registration isn't correct. After 24 hours you should repeat the registration with a correct e-mail address. If you can't register again, send me an e-mail, please. You also should check your e-mal account. Ask your friend to send an e-mal to you.

And don't forget to see your SPAM folder. Some spam filter too aggressive, and send there even good mails.

 

I did a mistake during the registration.

In this case you should activate, and than you can correct it.

 

My data have changed since the registration.

It is very important me to keep up to date our database. If any of your data has changed you should correct it as soon as possible. To do that, in the Registráció menu, click on the "My registration data" button.

 

I have two e-mail addresses. Is it possible to register both of them?

No, you can register only one e-mail address.

 

How can I check the details of my registration data?

You can find that in the e-mail we sent after registration. If you already have deleted that, clicking here we will send you the details again. You can also get it in the "Regisztráció" menu item, where you have to click on "My registration data" button.

Removing registration data permanently

If you wish to be permanently deleted from our records, please report it to us by e-mail or phone.

Making an appointment

How can I make an appointment?

If you are a registered patients, you can make an appointment via Internet clicking on the Bejelentkezés menu button, fill in the form and pick a date and time.

If you don't have an e-mail address, you can make an appointment by phone. In special case (e.g. you would like to make more than 2 appointments for your friends or relatives, or in case of emergency), you can ask for an appropriate date and time by e-mail or by phone.

 

How many days before should I ask for an appointment?

If you don't have an acute problem, you should make an appointment before 7-14 days.

 

In what time of day should I ask for an appointment by phone?

The suggested time is between 8:00-16:00 hour at workday.

 

Do I have to make an appointment when I need to renew my prescription?

No, for our patients don't have to make an appointment or wait for a recipe.

 

I can't go to the surgery at the agreed time. What should I do?

In this case, please, cancel the appointment. For registered patiens, the easiest way to cancel is clicking on the "Cancel this appointment" link in the confirmation e-mail you got after made the appointment. Or go to my homepage, choose the "Bejelentkezés" menu, than click on the "Check - Cancel" button. Beside that you can also cancel an appointment by e-mail, by SMS or phone.

About the result of the cervical cancer screening

How long does it take to get my PAP test result?

It takes only for 2-3 days. We are very proud of it, because the world-wide common practice is 2-3 weeks.

 

How will I get the result of the cervical cancer screening?

If you are already registered, you get the result by e-mail if it has come in. If you register later, you will automatically get the finding by e-mail when you register.

If you don't have an e-mail address, you can get the PAP test result by your registered relatives or friends. If you don't have any, we offer an on-line method. In this case you can ask a security code that is needed to see your finding. We send the code by SMS if you need and notify me in advance (during the examination). In this way you can read the result, suggestions, and you can also download your finding.

Offcourse you can also get your result at the surgery.

 

I can't read the handwriting on my finding.

The handwriting text is only for the doctors. You don't need to read it, because making the suggestion it is applied if it is important.

 

I don't understand something on my finding.

The cytology result contains many special expressions which is don't understandable without serious medical study. The most important to know that the finding is Negative or Abnormal. We give a suggestion for you, and if there is a serious problem, we explain everything about that during the consultation.

But if the suggestion is not clear for you, send me an e-mail with your question, and I will answer within a short time.

 

If you still have a question which is not answered on this page, send me an email, and I will answer within a short time.



   
 

Lap tetejére
 
Készítette:
Honlapkészítés Debrecen